Toimitusehdot

Voimassa 26.9.2018 alkaen

Verkkokauppa

Sisustus Mokka Oy (y-tunnus 2237913-8) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna laskun, lasku lähetetään sähköpostiisi tilauksen lähettämisen jälkeen. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Tilatun tuotteen hinta on sisustusliikemokka.fi sivulla tilaushetkellä näkyvä hinta. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% tai 14 %. Tuotteiden yhteishintaan lisätään toimituskulut. Toimituskulujen suuruus määräytyy toimitustavan mukaan.

Toimitustapa ja -kulut

  • Nouto postista – 6,90€ (nouto valitsemastasi postin nouto pisteestä)
  • Toimitus kotiin – 11,90€ (toimitus valitsemaasi toimitsosoitteeseen)
  • Nouto myymälästä – 0€ (nouto myymälästämme Itäpuisto 8, 28100 Pori)

Maksutavat

Klarna lähettää laskumme sähköpostitse ilmoittamaasi osoitteeseen siinä vaiheessa, kun tilauksesi on lähetetty meiltä. Laskulla on 14 päivää maksuaikaa. Myöhästyneestä maksusuorituksesta lähetetään maksuhuomautus ja se tulee maksaa uudessa laskussa ilmoitetulle tilille. Maksamattomasta laskusta veloitetaan viiden euron suuruinen muistutusmaksu sekä voimassa olevan viitekoron mukainen viivästyskorko.
Maksaaksesi laskulla sinulla tulee olla voimassaoleva henkilötunnus ja vakituinen asuinpaikka Suomessa. Jos valitset tilauksesi maksutavaksi laskun, Klarna tekee luottotietokyselyn ja tietojen ollessa kunnossa siirtyy tilauksesi suoraan käsittelyyn. Mikäli sinulle ei myönnetä mahdollisuutta maksaa laskulla, saat samantien virheilmoituksen ja voit valita vaihtoehtoisen maksutavan.
Klarna mahdollistaa myös laskusi maksamisen erissä. Voit maksaa laskusi omassa tahdissasi ja päättää itse kuukausittain maksettavan summan (kuitenkin vähintään 9 euroa). Huomaathan, että valitessasi erämaksuvaihtoehdon Klarna perii sinulta hinnaston mukaisen lisämaksun. Voit maksaa laskulla jäljellä olevan summan kokonaisuudessaan pois milloin tahansa.
Lisää tietoa löydät osoitteesta klarna.com/fi. Jos sinulla kysyttävää laskuusi liittyen, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme  ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-4 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Este, vastuun rajoitus

Myyjän vastuu rajoittuu kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen suoritettujen rahojen palauttamiseen tilanteissa, joissa tuotteen toimitus on estynyt tuotteen huonosta saatavuudesta, valmistuksen lopettamisesta tai maahantuontirajoitusta koskevissa tilanteissa. Myyjä ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Myyjä on velvollinen viipymättä ilmoittamaan Asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä ja esteen lakkaamisesta.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Jos haluat palauttaa tuotteen, ole meihin yhteydessä sähköpostitse sisustusmokka@gmail.com tai puhelimitse 02 633 4332. Saat yksityiskohtaiset meiltä ohjeet, miten toimit tuotteen palauttamisen suhteen.

Reklamaatio toimitus- ja tietovirheestä

Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä Myyjälle kohtuullisessa ajassa siitä, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Tuotteen virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheetön tuote. Jos tämä ei ole mahdollista, tulee kyseeseen hinnan alennus tai kaupan purku.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.