Toimitusehdot

Voimassa 26.9.2018 alkaen

Verkkokauppa

Sisustus Mokka Oy (y-tunnus 2237913-8) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.

Tilatun tuotteen hinta on sisustusliikemokka.fi sivulla tilaushetkellä näkyvä hinta. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% tai 14 %. Tuotteiden yhteishintaan lisätään toimituskulut. Toimituskulujen suuruus määräytyy toimitustavan mukaan.

Toimitustapa ja -kulut

  • Nouto postista – 6,90€ (nouto valitsemastasi postin nouto pisteestä)
  • Toimitus kotiin – 11,90€ (toimitus valitsemaasi toimitsosoitteeseen)
  • Nouto myymälästä – 0€ (nouto myymälästämme Itäpuisto 8, 28100 Pori)
  • Yli 100 euron ostoksissa ilmainen toimitus (paketin nouto lähimmästä postista)

Maksutavat

Maksutavoissa sinulla on käytössä Mobilepay, Collector lasku ja osamaksu, verkkopankkimaksu sekä luottokorteista Visa, Mastercard ja American Express

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-4 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Este, vastuun rajoitus

Myyjän vastuu rajoittuu kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen suoritettujen rahojen palauttamiseen tilanteissa, joissa tuotteen toimitus on estynyt tuotteen huonosta saatavuudesta, valmistuksen lopettamisesta tai maahantuontirajoitusta koskevissa tilanteissa. Myyjä ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Myyjä on velvollinen viipymättä ilmoittamaan Asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä ja esteen lakkaamisesta.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Jos haluat palauttaa tuotteen, ole meihin yhteydessä sähköpostitse sisustusmokka@gmail.com tai puhelimitse 02 633 4332. Saat ohjeet meiltä, miten toimit tuotteen palauttamisen suhteen. Hyödynnettäessä palautusoikeutta vastaa asiakas palautuskustannuksista. Palautuskulut veloitetaan hyvityksen yhetydessä.

Jos et nouda lähetystä 14 vuorokauden kuluessa, palautetaan se automaattisesti meille. Veloitamme noutamattomasta lähetyksestä 20€. 

Reklamaatio toimitus- ja tietovirheestä

Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä Myyjälle kohtuullisessa ajassa siitä, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Tuotteen virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheetön tuote. Jos tämä ei ole mahdollista, tulee kyseeseen hinnan alennus tai kaupan purku.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.